Szukaj na blogu

czwartek, 14 marca 2013

DROŻDŻÓWKI Z BUDYNIEM

Od dawna miałam ochotę upiec jakieś słodkie, drożdżowe bułeczki, albo drożdżówki z nadzieniem... skorzystałam więc z przepisu na najfajniejszym blogu jaki udało mi się dotychczas znaleźć w necie, a mianowicie TUTAJ
Ciasto z tego przepisu wyszło rewelacyjnie, było mięciutkie i elastyczne. 
Z braku sera, zrobiłam nadzienie z budyniu i kaszki manny.
 Też fajnie  komponowało się z drożdżowym ciastem... 💗

A przepis na ciasto oraz wykonanie drożdżówek, bardzo dokładnie opisała Margarytka TUTAJ

Na nadzienie użyłam:
  • 2 budynie śmietankowe (takie na 1/2 l mleka)
  • cukier (tyle ile pisze na opakowaniach budyni)
  • 0.75 l mleka
  • 2 czubate łyżki kaszki manny
  • 100g rodzynek

Ugotowałam budynie wg przepisu na opakowaniu, wlewając do wrzącego mleka wraz z proszkiem budyniowym 2 łyżki kaszki. Nadaje ona fajny smak oraz  dodatkowo zagęszcza budyń. Po zdjęciu z kuchenki dodałam do masy budyniowej 100g wcześniej namoczonych rodzynek. Całość wystudziłam i nakładałam na przygotowane ciasto drożdżowe.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj

Print Friendly and PDF