Szukaj na blogu

środa, 14 sierpnia 2013

RZECZ O MOJEJ LODÓWCE ...

Dziś będzie post o mojej lodówce, ale .... nie o jej zawartości, żebyście nie powiedzieli, że... ja wciąż ... tylko o jedzeniu :-) Będzie o lodówce na zewnątrz. Od kilku lat zbieram magnesy, takie właśnie do przypięcia na lodówkę. Zebrała się już tego spora kolekcja, ale jeśli widzę kolejny "fajny okaz" nie mogę się oprzeć, aby nie zrobić sobie ... chwili przyjemności. Uwielbiam patrzeć na nie, bo każdy z nich jest maleńkim wspomnieniem przeżytych chwil ... każdy z nich coś lub  kogoś ... mi przypomina


Np. odwiedzone miejsca ...



Z niektórych można wyczytać co lubię ... i do czego mam słabość ...




są i takie o bardziej refleksyjnej treści ...



o... proszę i zdjęcie... sąsiada się zaplątało !


a to już coś dokładnie o mnie :-)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj

Print Friendly and PDF