Szukaj na blogu

wtorek, 14 marca 2017

KOTLETY MIELONE Z INDYKA

A u mnie znowu indyk ­čśĆ 
Nic nie poradz─Ö na to, ┼╝e lubi─Ö wszystkie "cz┼éonki" indycze ­čśŐ 
Czy to w─ůtr├│bka, pier┼Ť, udziec, czy szyja na zup─Ö ... indyk u mnie w domu zawsze gra pierwsze skrzypce. Opr├│cz walor├│w zdrowotnych ( pier┼Ť z indyka mi─Ösa zawieraj─ů zaledwie 5% t┼éuszczu) lubi─Ö jego smak. A kotlety z mielonego indyczego mi─Ösa s─ů przepyszne! 
Soczyste i delikatne.



Składniki:

  • ok 600g mi─Ösa mielonego z indyka
  • 1 cebula
  • 2 z─ůbki czosnku
  • 1 czubata ┼éy┼╝eczka musztardy (u mnie sarepska)
  • 3 ┼éy┼╝ki kaszy manny
  • 1 jajko
  • majeranek
  • s├│l
  • pieprz zio┼éowy
  • olej do sma┼╝enia
  • bu┼éka tarta do obtoczenia

Wykonanie:

Mi─Öso z indyka w┼éo┼╝y─ç do miski, doda─ç usma┼╝on─ů na z┼éoty kolor cebulk─Ö, jajko, przeci┼Ťni─Öty przez prask─Ö czosnek, musztard─Ö, kasz─Ö mann─ů i przyprawy. Ca┼éo┼Ť─ç dok┼éadnie wyrobi─ç. Wilgotnymi d┼éo┼ämi formowa─ç kotlety, obtacza─ç w bu┼éce tartej, i sma┼╝y─ç partiami na rozgrzanym oleju z obu stron.





6 komentarzy:

  1. Pysznie wygl─ůdaj─ů. U nas tez generalnie mi─Öso indycze kr├│luje, ewentualnie z kurczaka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotleciki wygl─ůdaj─ů pysznie. Uwielbiam mi─Öso mielone, w takiej postaci. ┼║r├│d┼éo pelnowarto┼Ťciowego bia┼éka:) Energia na ca┼ée popo┼éudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Gratuluj─Ö wykonania :-) To idealnie trafia w m├│j gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w m├│j r├│wnie┼╝ ;-) Pozdrawiam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj

Print Friendly and PDF