Szukaj na blogu

niedziela, 1 grudnia 2013

HAZELNUT MUSHROOMS NA MAŚLE

Lubicie brązową odmianę pieczarek? 
Jeśli do tej pory nie jedliście polecam gorąco. Tu w UK ta odmiana jest bardzo popularna. Są pyszne, trochę twardsze od tradycyjnych białych i bardziej aromatyczne. Ich smak też jest wyraźniejszy. Fajnie komponują się z mięsem oraz makaronami. 
 Bardzo dobra jest też zupa z nich przyrządzana ( przetestowałam :) ). 
Ja podsmażyłam je na sklarowanym maśle i podałam posypane szczypiorkiem  jako dodatek obiadowy. 
Były pyyycha!
Odkąd odkryłam ich smak, przestałam kupować te białe ...



Składniki:

  • 250g pieczarek brązowych (brunatnych)
  • 2 łyżki sklarowanego masła
  • sól
  • koperek lub szczypiorek


Wykonanie:

Pieczarki delikatnie czyścimy, kroimy na ćwiartki. Masło podgrzewamy w garnuszku. Do gorącego masła przekładamy pieczarki, lekko solimy, podsmażamy na małym ogniu ok 10min mieszając. Posypujemy szczypiorkiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj

Print Friendly and PDF