Szukaj na blogu

środa, 11 września 2013

SCHABOWE KĄSKI

Nie ukrywam, że jeśli chodzi o kotlet schabowy to u mnie w domu sprawdza się jego  naj, naj, najbardziej tradycyjna wersja: panierowany i smażony :( Inne formy są ... tolerowane ale bez prośby o ... dokładkę. 
Tak więc staram się wymyślać trochę inne formy dla "starego dobrego kotleta" . 
Dziś przybrał postać długich kąsków i podany został w towarzystwie frytek i surówki, co ... nawet ... wywołało pomruk zadowolenia: dooobry był obiad...
Echhh... nie jest łatwo mieć 2 facetów w domu :)))





Składniki:

  • 1kg schabu
  • przyprawa do gyrosa
  • jajko
  • bułka tarta
  • oliwa do smażenia


Wykonanie:

Schab pocięłam na długie paski. Obtoczyłam w przyprawie do gyrosa. Przełożyłam na miseczkę i wstawiłam do lodówki na 3h. Następnie schłodzone kąski obtoczyłam kolejno w rozkłóconym jajku i bułce tartej. potem już tylko na gorącą patelnię i smażyć obracając ze wszystkich stron. Podałam ze surówką z kapusty pekińskiej.





4 komentarze:

  1. O ja.. Jakbyś mi takie pyszności pod nos podsuwała to bym Cię ozłociła :) I poprosiła o dokładkę :)
    Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz Aga, a ja jeszcze muszę się prosić, żeby jedli! :)

      Usuń
    2. Mnie by nie trzeba było prosić!!! Pozdrawiam

      Usuń
    3. 😅😅😅 Pozdrawiam również

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj

Print Friendly and PDF