Szukaj na blogu

niedziela, 9 czerwca 2013

BURACZKOWA Z RYŻEM

Pisałam już kiedyś, że buraków to u mnie nigdy nie dosyć :) lubię je pod każdą postacią i w każdej formie. 
A, że po powrocie z urlopu zbyt wielkiego pola do popisu nie miałam, bo w lodówce zapasy ... żadne :) postanowiłam migusiem zrobić czerwony barszczyk czyli zupkę buraczkową jak mawiałam w dzieciństwie z ... dodatkiem ryżu.
Tak mnie jakoś naszło na małą modyfikację. 
 Zupka wyszła pyszna i myślę, że już na stałe ta odmieniona wersja zagości z moim menu.Wersja z ziemniakami i makaronem została oficjalnie wyparta przez ryż! 
Polecam.
przepis na zupę TUTAJ
Z tym, że wersja dzisiejsza została ugotowana na bulionie drobiowym, który miałam zamrożony.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj

Print Friendly and PDF