Szukaj na blogu

piątek, 24 maja 2013

URLOP!!! YUPI!

Poniżej ostatni mój wpis przed urlopem :) potem nie będzie już czasu na siedzenie przed komputerem... drobne zakupy, pakowanie, odprawa... i kierunek PL!  Wracam do was 8 czerwca, mam nadzieję, że wypoczęta i z naładowanym akumulatorem na kolejne tygodnie - ba! mam nadzieję, że i miesiące :-))
Mam nadzieję, że wygrzeję kości bo pogoda w Walii iście jesienna, a w PL podobno od przyszłego tygodnia wraca lato:) 
Trzymajcie kciuki! 
I do... poczytania za 2 tygodnie!


3 komentarze:

  1. ja właśnie wróciłam z Pl do Uk, i już mam depresję pogodową:) Tam słoneczko i sukienki , tu zimno, deszcz i ciepła bluza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak... dokładnie... sukienki i sandałki kupuję rokrocznie przed wyjazdem na urlop w ciepłe strony, i niestety nie mam już ich potem okazji założyć :( echhh ta pogoda w UK :(

      Usuń
  2. Nominacja dla Ciebie: http://smakiogrodu.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj

Print Friendly and PDF