Szukaj na blogu

środa, 20 marca 2013

TRADYCYJNA PASTA JAJECZNA

Uwielbiam wszystko co można zrobić z jajek :)
 Dziś postanowiłam zrobić na kolację pastę jajeczną... taką najprostszą, bez wszelakich udziwnień :)
Będzie jak znalazł do chrupkiego pieczywa...






Składniki:

  • 4 ugotowane jajka
  • łyżeczka majonezu
  • pół łyżeczki musztardy
  • sól
  • pieprz
  • szczypiorek




Wykonanie:

Ugotowane jajka podusiłam widelcem, dodałam wszystkie podane składniki i wymieszałam. Chłodziłam w lodówce do wieczora, po czym zjadłam z apetytem na kolację :)

2 komentarze:

  1. This website was... how do you say it? Relevant!!

    Finally I have found something which helped me. Many thanks!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi my family member! I want to say that this article is awesome,
    great written and include almost all vital infos.
    I would like to peer more posts like this .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj

Print Friendly and PDF